V každoročnej súťaži World Travel Awards zvolili salónik THE LOFT leteckej spoločnosti Brussels Airlines a automobilky Lexus na bruselskom letisku už druhýkrát po sebe za najlepší letiskový salónik Európy.
Súťaž World Travel Awards oslavuje organizácie uznávané za svoju snahu o dokonalosť. Salónik THE LOFT leteckej spoločnosti Brussels Airlines a automobilky Lexus zvolili za víťaza danej kategórie zákazníci aj odborníci z oblasti cestovného ruchu. A hoci toto ocenenie znamená uznanie produktu, ktorý salónik THE LOFT ponúka už od júna 2018, hlasovanie do súťaže World Travel Awards sa konalo počas pandémie koronavírusu, keď Brussels Airlines a Lexus ponúkali prispôsobený produkt a služby v súlade s aktuálnymi zdravotnými a bezpečnostnými opatreniami.
Ocenenie je o to vzácnejšie, že zákazníci a odborníci hlasovali za salónik THE LOFT aj v tomto čase, keďže obidve spoločnosti vynakladajú maximálne úsilie na to, aby bol zákazník bez ohľadu na okolnosti stále na prvom mieste. Salónik THE LOFT leteckej spoločnosti Brussels Airlines a automobilky Lexus predstavuje jedinečný koncept salónika so zameraním na pohodlie, technológie, dizajn a spojenie belgického prístupu s japonskou pohostinnosťou.
„Vo všetkom, čo robíme, stojí zákazník na prvom mieste, a to v bežných časoch aj za týchto mimoriadne náročných okolností. Skutočnosť, že sme cenu za „Najlepší letiskový salónik Európy za rok 2020“ získali v najťažšom roku, aký naša spoločnosť a letecký priemysel kedy zažili, jej ešte dodáva na hodnote.
Som nesmierne vďačný odborníkom z oblasti cestovného ruchu, ktorí hlasovali za salónik THE LOFT, a ešte viac zákazníkom, ktorí salónik THE LOFT v týchto náročných časoch ďalej navštevujú. Dodávajú nám energiu, aby sme sa v čase krízy znova našli a stále ponúkali skvelý zážitok aj napriek obmedzeniam, ktorým čelíme pri súčasných zdravotných opatreniach,“ uviedol Tanguy Cartuyvels, riaditeľ zákazníckych skúseností a marketingu spoločnosti Brussels Airlines. „Vďaka spolupráci s partnermi, pre ktorých je základom najvyššia kvalita služieb, môžeme hosťom ponúknuť výnimočný zážitok. Lexus je toho skvelým príkladom.“
Pascal Ruch, riaditeľ spoločnosti Lexus Europe, povedal: „Našim zákazníkom sme vďační za dôveru a teší nás, že toto uznávané ocenenie získavame už druhý rok po sebe. V tomto roku sa viac než kedykoľvek inokedy oceňuje podstata japonskej koncepcie pohostinnosti omotenaši spočívajúca v osobnej a mimoriadne kvalitnej starostlivosti o našich hostí, ktorú Lexus poskytuje, čím sa od ostatných odlišuje schopnosťou sprostredkovať cestujúcim na služobných cestách upokojujúci pocit bezpečia v týchto neistých časoch. Veľmi si ceníme skvelú spoluprácu s leteckou spoločnosťou Brussels Airlines a ďalšími partnermi, s ktorými sa dnes o túto cenu delíme“.
Salónik THE LOFT leteckej spoločnosti Brussels Airlines a automobilky Lexus bol otvorený 25. júna 2018 ako nový odpočinkový priestor pre medzinárodných cestujúcich. Jeho návrh bol inšpirovaný luxusom a dizajnom značky Lexus spoločne so zásadami japonskej pohostinnosti Omotenaši.
Ukazuje posun aktivít spoločnosti Lexus za hranice prémiových automobilov smerom ku globálnej značke luxusného životného štýlu. Návštevníci salónika môžu využívať najrôznejšie vybavenie navrhnuté pre maximálne pohodlie, relaxáciu a spríjemnenie pobytu vrátane možnosti plne sa ponoriť do sveta značky Lexus.
Salónik THE LOFT leteckej spoločnosti Brussels Airlines a automobilky Lexus s podlahovou plochou 2 040 m2 ponúka návštevníkom 500 miest na sedenie. Je rozdelený do niekoľkých zón s odlišným prostredím, napríklad centrálny bar, zóny na sedenie a „únikový“ priestor navrhnutý pre tých, ktorí potrebujú na cestách pracovať.
Návštevníci sa môžu tešiť na jedinečné spojenie prémiových služieb a produktov:
- hodnoty japonskej pohostinnosti od spoločnosti Lexus,
- degustácia špičkovej čokolády Neuhaus od cukrárskeho majstra (maître chocolatier),
- osobné sprchovacie kabínky SPA Grohe,
- individuálne miestnosti na zdriemnutie so stropom imitujúcim hviezdnu oblohu,
- kreslá poskytujúce masáž šiacu ako v modeli Lexus LS,
- široká ponuka čerstvých organických pokrmov a nápojov od firiem Foodmaker a Rombouts,
- čapované pivo vrátane najlepších belgických značiek,
- pobytový priestor so zákazom plastových fliaš,
- oceňované umelecké, elegantné a inšpirujúce dizajnové prvky značky Lexus,
- špeciálna posluchová miestnosť so špičkovým ozvučením Mark Levinson,
- pravidelne usporadúvané podujatia od ochutnávok vína až po hudobné produkcie.
V súlade s rozhodnutím belgickej vlády dočasne uzavrieť celý sektor pohostinstva v rámci boja proti šíreniu ochorenia COVID-19 je salónik THE LOFT leteckej spoločnosti Brussels Airlines a automobilky Lexus momentálne zatvorený. Letecká spoločnosť Brussels Airlines a automobilka Lexus robia zatiaľ všetko pre jeho bezpečné znovuotvorenie, hneď ako to okolnosti dovolia.
Viac informácií o salóniku THE LOFT leteckej spoločnosti Brussels Airlines a automobilky Lexus a ďalších partneroch salónika nájdete na stránke: https://press.brusselsairlines.com/brussels-airlines-extends-the-loft-at-brussels-airport